Select Page

آرشیو اخبار

اعطای دیپلم افتخار جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی به رئیس میز اسلامی سازی علوم انسانی

در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس میز اسلامی سازی علوم انسانی تقدیر و دیپلم افتخاری از سوی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به وی اعطا گردید.

ادامه خبر

لزوم نشر بین المللی محتوای علوم دینی و قرآنی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی

مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: درصدد هستیم تا با حمایت این معاونت، از طریق زیرساخت ایجاد شده در مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، شرایط صادرات محصولات قابل عرضه را فراهم آوردیم.

ادامه خبر

توصیه‌های آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بود

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ساز وکارهای مدیریت در مراکز علمی از منظر علامه مصباح یزدی گفت: توصیه‌های مرحوم آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بوده است.

ادامه خبر

ضرورت ایجاد بانک کتب و مباحث علمی دانشمندان در دفتر تبلیغات اسلامی/ لزوم تبیین مسیرشناسی انقلاب با رویکرد مسئله محوری

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال مسیری را طی کرده، لذا این مسیرشناسی خیلی حائز اهمیت است و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با رویکرد مسئله محوری این موضوع را پیگیری کند.

ادامه خبر

دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی نشان از دغدغه مندی مسؤولان این نهاد حوزوی است

رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: با توجه به بازدید که از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی به عمل آمد، مشخص می شود که مسؤولان امر در این نهاد حوزوی دغدغه جامعه را دارند و به روز فکر می کنند.

ادامه خبر

بررسی ابعاد مختلف دین و مسائل روز جامعه در رویکرد مسأله محوری

فرماندار قم، رویکرد مسأله محوری و تأسیس قطب های فکری و فرهنگی در دفتر تبلیغات اسلامی را حاصل بسیج علما و نخبگان کشور دانست و گفت: در این رویکرد، به ابعاد مختلف دین و مسائل روز جامعه پرداخته شده است.

ادامه خبر

مسأله محوری؛ ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب/ قدردانی رییس مرکز خدمات حوزه از مسأله محور بودن فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، تکیه بر مسأله محوری را ابزار سنجش اثربخشی بر جامعه و نظام و انقلاب دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی انصافاً روزآمد است و متناسب با نیازهای روز تلاش می کند و این مایه خرسندی می باشد.

ادامه خبر

جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی

جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با بررسی پیشرفت و نحوه ادامه کار پروژه‌های مرتبط با قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی برگزار شد.

ادامه خبر

برجسته سازی شخصیت آموزش و پرورشی شهید باهنر در مستند «آقای معلم»

عضو شورای میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برش شخصیت آموزش و پرورشی شهید باهنر بیشتر مد نظر میز آموزش و پرورش است، تصریح کرد: شخصیت های زمینه ای شهید باهنر در مستند «آقای معلم» باید کمتر شود.

ادامه خبر

مستند شهید باهنر با عنوان «آقای معلم» نقد و بررسی شد

دبیر قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست نقد و بررسی مستند شهید باهنر گفت: باید به وزن شخصیت تخصصی شهید باهنر در حوزه تألیف کتب درسی و امور تربیتی که مد نظر میز آموزش و پرورش در این مستند است، بیشتر پرداخته شود.

ادامه خبر

تحول علوم دینی در آموزش و پرورش در قالب مستند شهید باهنر ارائه می شود

رئیس میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برجسته کردن وجه علمی و آموزشی شهید باهنر و اینکه ایشان چگونه توانست آموزش و پرورش را با علوم دینی متحول کند، یکی از اهداف میز آموزش و پرورش در ساخت این مستند است.

ادامه خبر
Loading
123456>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما