Select Page

آرشیو اخبار

لزوم بهره گیری سازمان ها و نهادهای کشوری از تجربیات مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهره گیری سازمان ها و نهادهای کشوری از تجربیات مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی تأکید و تصریح کرد: رویکرد مسأله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی دنبال می شود و باید از این تجربه های انباشته شده بیشتر استفاده کرد.

ادامه خبر

ارائه بسته کاملی از فعالیت های پژوهشی به صورت مجازی در همایش معنویت های نوظهور

رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بسته کامل و مجموعه ای از نشست ها، کرسی ها، کارگاه ها، مقالات و حتی نمایشگاه در راستای همایش ملی «معنویت های نوظهور، شاخصه ها و نقدها» به صورت مجازی ارائه شد.

ادامه خبر

امتداد رسالت دین در شناخت اهل بیت، ادای دین به آنهاست

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی با تأکید بر ارزش و اهمیت دروس حوزوی و فراگیری گفت: امتداد رسالت دین و معرفت الهی در راه شناخت اهل بیت(ع) و مکتب امامت، ادای دین به آن‌ها است.

ادامه خبر

مجموعه پنج قسمتی مدعی ساخته شد

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با جریان ها و فرق انحرافی گفت: هدف از ساخت مجموعه مدعی، نقد جریان انحرافی یمانیت، روشنگری، واکسینه کردن مخاطبان و جلوگیری از جذب اقشار مؤثر به این فرقه ضاله است.

ادامه خبر

تمدید مهلت ارسال چکیده همایش ملّی معنویت‌های نوظهور؛ شاخصه‌ها و نقدها

به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست‌های مکرر و استقبال شرکت‌کنندگان عزیز مبنی بر تمدید زمان ارسال چکیده و مقالات، با نظر مساعد کمیته اجرایی و علمی، مهلت ارسال چکیده مقالات تا تاریخ 98/08/30 تمدید می­گردد.

ادامه خبر

فرم الگوی ارزیابی عملکرد باعث بازنگری و ریکاوری فعالیت قطب ها می شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی گفت: فرم الگوی ارزیابی عملکرد باعث می شود قطب ها یک بازنگری، ریکاوری و انبارگردانی نسبت به فعالیت هایی که صورت گرفته و داده هایی که در اختیار دارند، انجام دهند.

ادامه خبر
Loading
12>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما