Select Page

پیوند طبیعی و مستمر دبیران میز با دبیرخانه شورای راهبری موجب پویایی دفتر تبلیغات اسلامی

جلسه دبیران میز و قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و نحوه تعامل آنها با دبیرخانه شورای راهبری با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر شورای راهبری برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در نشست دبیران میز و قطب های فکری و فرهنگی گفت: شورای راهبری اقطاب متشکل از عالی ترین نفرات دفتر است که امر راهبری دفتر را برعهده دارند و زمانی شورای راهبری می تواند موفق عمل کند که دبیرخانه شورای راهبری پیگیر مصوبات این شورا باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دبیران میز و قطب باید واقف به جایگاه و حساسیت خود باشند افزود: یک تعریف حداقلی و یک تعریف حداکثری در میزها داریم، دبیر هر میز می تواند به کار روزمره و کارمندی خود در چهارچوب قوانین بپردازد که این می شود تعریف حداقلی و از سوی دیگر می تواند خود را در اِشل دبیرخانه مرکزی تعریف کند و با صفوف ارتباط بگیرد و برای میز محتوا آماده کند، نه اینکه منفعل باشد! که همان تعریف حداکثری است و لذا این نکته را نباید فراموش کرد که دبیر میز در حرکت مسأله محوری خیلی تاثیرگذار است.

وی افزود: دبیران میز می توانند خداپسندانه و جهادی کار کنند، لذا این میدان را خداوند برای ما قرار داده است، اگر جوشش خیری داشتیم خداوند هم ما را در این راه کمک می کند و مجاری را باز می کند. با همت بلند و شناسایی ظرفیت های کشور و استفاده از قابلیت های آنها می توان به این مهم دست یافت، در کشور دلسوز زیاد داریم و باید یکدیگر را پیدا و فاصله ها را کم کنیم و کاری انجام داد تا ظرفیت های کشور به فعالیت های قطبی حساس شوند و اگر کاری کنیم که بطور مثال صداوسیما برای حل آن مسأله پای کار بیاید، یعنی کار فراسازمانی انجام داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی پیوند طبیعی و مستمر دبیران میز با دبیرخانه جهت حل مشکلات، پیگیری ها و تعامل دوطرفه را موجب پویایی مجموعه خواند و افزود: فعالیت میزها با یکدیگر توازن ندارد، زیرا فعالیت های تعریف شده و ظرفیت های موجود یکسان نیست، اما می توان تجربیات را به اشتراک گذاشت و از موانع و مشکلات عبور کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه الحمدالله فضای برادری و تعامل کاری در مدیران دفتر وجود دارد، اظهار داشت: البته اختلاف سلیقه وجود دارد ولی هدفمان، نفسمان و جانمان برای خدمت در راه خداست و یقین بدانید قدم خیر برداشتن با همه ضعف هایی که داریم، دعای خیر حضرت ولی عصر(عج) را  بدنبال دارد.

در پایان این نشست مقرر گردید، جلسه شورای دبیران میز با حضور دبیر شورای راهبری بطور مداوم و منظم، ماهیانه یکبار تشکیل شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما