Select Page

آرشیو اخبار

لزوم تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به صورت هنرمندانه تبیین شود، چنانچه این دستاوردها ذکر نگردد، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی خلاف واقع را بیان خواهند کرد.

ادامه خبر

استمرار و گسترش فعالیت های فرهنگی محله محور از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی با بیان این که یکی از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در کارهای فرهنگی، معطوف به محله محوری بوده است، گفت: قرار است در این راستا فعالیت ها ادامه پیدا کرده تا مساجد در محله ها هویت اصلی خود را پیدا کنند.

ادامه خبر

کارگاه آموزشی دانش افزایی مبلغین برگزار شد

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق کشور از برگزاری ادامه کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمند سازی ویژه مبلغین بومی شعبه جنوب شرق کشور به همت این شعبه و با همکاری قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی برگزار شد.

ادامه خبر

امتداد رسالت دین در شناخت اهل بیت، ادای دین به آنهاست

رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی با تأکید بر ارزش و اهمیت دروس حوزوی و فراگیری گفت: امتداد رسالت دین و معرفت الهی در راه شناخت اهل بیت(ع) و مکتب امامت، ادای دین به آن‌ها است.

ادامه خبر

فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه توسط امام(ره)

رئیس میز توسعه و تعمیق باور دینی قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه توسط امام(ره) را تبیین کرد.

ادامه خبر

شهید سپهبد سلیمانی مصداق بارزی از عمل به آیه شریفه فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ بود

رئیس میز توسعه و تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: او همچنان که سرباز ولایت و مالک اشتر ولی امر بود در عین حال مرد دیپلماسی بود چرا که در عین جنگاوری، تدبیری هوشمندانه در تجمیع قوای مقاومت در سراسر جهان داشت.

ادامه خبر

طرح های کلان و پیشنهادی در میز توسعه و تعمیق باورهای دینی مورد بررسی قرار گرفت

حسین سعدآبادی گفت: جلسه مشترک میز توسعه و تعمیق باورهای دینی و ریاست محترم قطب تعمیق ایمان و مقابله با جریان ها و فرق انحرافی با هدف بررسی طرح های کلان میز و طرح های پیشنهادی صفوف برگزار گردید.

ادامه خبر

نشست علمی «کلام کاربردی» با موضوع حضور و امتداد باورهای دینی در عرصه های فردی و اجتماعی برگزار می شود

نشست علمی «کلام کاربردی» با موضوع حضور و امتداد باورهای دینی در عرصه های فردی و اجتماعی ویژه اساتید و دانشجویان کلام اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

ادامه خبر

تأسیس قطب ها و تغییر راهبرد به مسأله محوری امری لازم و ضروری برای دفتر تبلیغات اسلامی بود

عضو شورای میز تعمیق باورهای دینی گفت: میزکارهای تخصصی می توانند نیازهای جدی جامعه را حمایت و اولویت بندی کنند و مبلغین و جریان کلی تبلیغ دین را در جامعه جهت بدهند و موثر واقع شوند.

ادامه خبر

فرم الگوی ارزیابی عملکرد باعث بازنگری و ریکاوری فعالیت قطب ها می شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی گفت: فرم الگوی ارزیابی عملکرد باعث می شود قطب ها یک بازنگری، ریکاوری و انبارگردانی نسبت به فعالیت هایی که صورت گرفته و داده هایی که در اختیار دارند، انجام دهند.

ادامه خبر
Loading
12>>>

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما