Select Page

فعالیت هایی که در سال 97 به بلوغ نرسند، حذف خواهند شد

جلسه بررسی عملکرد و گزارش گیری از مراکز عملیاتی به همت میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و با حضور رئیس این میز و نمایندگان مراکز عملیاتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن در جلسه ارائه گزارش مراکز زیر مجموعه این میز با اشاره به اینکه فعالیت هایی که در سال 97 به بلوغ نرسد و استاندارهای اولیه و دستاوردهای منطقی  نداشته باشد در سال 98 آنرا حذف خواهیم کرد و بودجه را جابجا خواهیم کرد، گفت:  پیشنهاد میکنم برای فعالیت ها به یک پیوست و یا شرح اجرایی فعالیت برسیم و یک روال مشابه و تعریف شده مشخص ایجاد شود تا همه مراکز به یک شکل عمل کنند.

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل جلسه امروز گزارشی از روند فعالیت های قرانی در میز قرآن است، عنوان کرد: دفتر تبلیغات در نظر دارد همزمان با هفته پژوهش دستاوردهای قطب ها را به نمایش بگذارد، لذا فعالیت هایی که ناظر به محصول است نیازمند یک بازبینی است تا همه گزارش ها را از مراکز عملیاتی دریافت کنیم و با دست پر گزارشات را ارائه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی خاطرنشان کرد در جلسه شورای راهبری دفتر تبلیغات تاکید شد که کار مشترکی با مرکز ملی پاسخگویی در میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و دبیرخانه شورای راهبری انجام شود و طرحی را پیرامون مدل پاسخگویی به شبهات، کشف و نشر و بازنشر شبهات آماده کنیم.

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن به آماده سازی پیش نویس مدل پاسخ به شبهات اشاره کرد و گفت: این طرح سه مرحله دارد، مرحله اول کشف شبهه با مدل خزش است که به واسطه فعالان میدان از جمله مبلغین، اساتید و دانشجویان فعال فرهنگی، معلمین و فعالان حوزه مجازی است که در همین راستا دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است که این افراد چطور بتوانند شبهه را کشف کنند و مرحله دوم هیه پاسخ است و مرحله سوم نشر و بازنشر شبهات است.

در پایان مراکز زیر مجوعه میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن در قطب تعمیق باور دینی و مبارزه با فرق انحرافی بصورت اجمالی گزارشی از فعالیت های پیش رو ارائه کردند و مقرر گردید این جلسات تا پایان سال مستمر برگزار شود و به تکمیل گزارشات و پیگیری فعالیت های تعریف شده برای مراکز عملیاتی پرداخته شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما