Select Page

لزوم تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به صورت هنرمندانه تبیین شود، چنانچه این دستاوردها ذکر نگردد، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی خلاف واقع را بیان خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در گفت و گویی با بر لزوم بیان دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون جنگ، جنگِ روایت هاست لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جامعه بیان شود، چنانچه این دستاوردها ذکر نگردد، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با نیات شیطانی خلاف واقع را بیان خواهند کرد.

وی گفت: کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ به خودکفایی، خودباوری، اعتماد به نفس و صدور آن به کشورهای دیگر رسیده است و توانسته است با این انقلاب آیه ۱۲ سوره مبارکه توبه (فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ) را جامعه عمل بپوشاند و همگان بدانند که جموری اسلامی ایران، سردار عزیز و مقتدر خویش حاج قاسم سلیمانی را در راه مبارزه با ائمه کفری که روز و شب تلاش کرده اند تا انسانیت و معنویت را نابود کنند، از دست داد.

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مصداق های پیشرفت ایران بعد از انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی اشاره و تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب، مناطقی بودند که با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد پزشک متخصص بوده و صرفاً باید پزشکان هندی و پاکستانی امور سلامت را پیگیری می کردند.

وی افزود: جوانان غیور کشورمان بدانند که پیشرفت ها و آبادی های صورت گرفته برای دوران بعد از انقلاب و وظیفه روشنگری مردم، بر عهده ما و رسانه ها خواهد بود؛ اگر این روشنگری صورت نگیرد، چه بسا برخی تحت تأثیر تبلیغات نتوانند مسائل رو درست تشخیص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد به فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد یروزی انقلاب اسلامی قریب به ۷۰۰ مبلغ (۶۰۰ نفر آن در قالب گروه های تبلیغی و ۱۰۰ نفر دیگر به صورت فردی) برای امر مقدس تبلیغ به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

وی گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قبل از ایام دهه فجر مسابقه کتابخوانی را با محوریت کتاب  شاخص های مکتب سلیمانی با مشارکت ۸۲۰۰ نفر را برگزار کرد و هم اکنون با مشارکت معاونت امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و همراهی رادیو معارف، مسابقه بزرگ کتابخوانی  صعود ۴۰ ساله را برگزار کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: کتاب صعود ۴۰ ساله کتابی مستند، محکم و متقن می باشد که آمار موجود در آن از پایگاه های آماری معتبر جهانی اخذ شده است.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما