Select Page

کارگاه آموزشی دانش افزایی مبلغین برگزار شد

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق کشور از برگزاری ادامه کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمند سازی ویژه مبلغین بومی شعبه جنوب شرق کشور به همت این شعبه و با همکاری قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی ویژه مبلغین بومی خواهر و برادر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرهای ایرانشهر، دلگان،جلگه، قلعه گنج، زهکلوت، عنبرآباد و ریگان برگزار شد.

وی گفت: این دوره با ارائه حجت الاسلام والمسلمین قانع «از اساتید نخبه حوزه های علمیه و کارشناس مذهبی آستان قدس رضوی» با هدف توانمندسازی و  بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه احکامی، اعتقادی و اخلاق در قرآن آغاز شد و به مدت یک هفته در شهرهای نامبرده به صورت یک روزه برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق تصریح کرد: از مبلغین در طول این دوره و به ویژه در پایان، آزمون های مختلف عملی و کتبی گرفته خواهد شد و برگه های آنان در حضور خود مبلّغ تصحیح خواهد شد که هر یک از آنان با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند.

وی افزود: با توجه به نياز شديدي که در اين زمينه حس شد و پیرو تقاضاهايي که صورت گرفت و همچنین جهت بالا بردن سطح علمی و آگاهی مبلغین، این کارگاه آموزشی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: سیاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بر این بوده است که اگر در هر جایی خلأ فرهنگی و آموزشی را حس کند، در آن زمینه ورود پیدا می کند تا بتواند آن کاستی را رفع نماید و مبلغین را به سطحی بالاتری از درجات علم و آگاهی برساند زیرا مبلغین مناطق مشترک باید سطح علمی شان از دیگر مبلغین بالاتر باشد.
بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما