Select Page

دوره آموزشی تربیت مبلغان و مروجان قرآنی برگزار می شود

در جلسه مشترک میز قرآن و اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه، جزئیات برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغان و مروجان قرآنی، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این جلسه که در مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین رضوی، رئیس اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه با ذکر مصوبات جلسه قبل، به ضرورت برنامه ریزی در خصوص برگزاری هرچه بهتر دوره آموزشی تأکید کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی، تأمین اساتید و فضای آموزشی را از ظرفیت های دفتر برای انجام دوره آموزشی بیان و بر تسریع در تشکیل پرونده و اعزام افراد شرکت کننده در دوره تأکید نمود.

در ادامه مقرر شد که دوره آموزشی در تابستان سال جاری در قم اجرا و در سه هفته با سه موضوع: مهارتهای بیان تفسیر، روش های فهم قرآن و سبک زندگی قرآنی و پاسخگویی به شبهات قرآنی، برگزار گردد. که در بخش نخست از موسسه تفسیر حجت الاسلام قرائتی و در دو بخش دیگر از اساتید متخصص استفاده شود.

همچنین در پایان مصوب شد مراحل فراخوان، مصاحبه و پذیرش طلاب، توسط معاونت تهذیب حوزه علمیه، اعزام شرکت کنندگان، توسط دفتر تبلیغات و برگزاری دوره مشترکا توسط دو نهاد انجام شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما