Select Page

در جلسه مشترک میز قرآن و اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه تعاملات بین سازمانی بررسی شد

در راستای مسأله محوری قطب های فکری – فرهنگی و تعامل دفتر تبلیغات با مجموعه های خارج از دفتر، جلسه مشترک میز قرآن و اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این جلسه که در معاونت تهذیب حوزه برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین رضوی، رئیس اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه با بحث ضرورت تعامل مجموعه های حوزوی در فعالیتهای دینی و تبلیغی، این امر را موجب شناخت بیشتر ظرفیتها و پرهیز از موازی کاری در فعالیت ها دانست.

وی سپس به تبیین ظرفیت های اداره قرآن و حدیث حوزه علمیه در مباحث قرآنی پرداخت و به وجود مراکز تخصصی تفسیر در سطوح عالی و همچنین وجود 1400 طلبه حافظ قرآن در سراسر کشور اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی، تعامل مراکز حوزوی را موجب اثرگذاری فعالیت ها دانسته و بر ضرورت آن تأکید کرد.

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن با تبیین بحث مسأله محوری قطب های فکری فرهنگی، به تشریح مسأله میز قرآن و فعالیت های ذیل این مسأله پرداخت و وجوه تعامل دو مجموعه را فراوان دانست.

در پایان جلسه بر ضرورت برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغان و مروجان قرآنی به عنوان نخستین فعالیت مشترک دو مجموعه تأکید و رئیس میز قرآن به ظرفیت دفتر تبلیغات در آموزش و اعزام شرکت کنندگان در دوره اشاره نمود.

لازم به ذکر است که طبق توافق طرفین، جزئیات برگزاری دوره اعم از سرفصل ها، اساتید، زمان و مکان برگزاری، به جلسات بعد موکول شد.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما