نقش بسزایی رویکرد مسأله محوری در بالندگی دفتر تبلیغات اسلامی/ ضرورت پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی در خروجی های دفتر تبلیغات اسلامی1399/10/2 سهشنبهمسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: اگر این حجم انبوه از طرح های فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، با سه پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی همراه شود، قطعاً می تواند جای خود را در مناسبات کلان نظام، منطقه و در سطح بین الملل پیدا کند. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی و پس از آشنایی با دستاوردهای مسأله محوری و 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با این دستاوردها اظهار داشت: رویکرد مسأله محوری در بالندگی دفتر تبلیغات اسلامی نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد. وی گفت: اگر این حجم انبوه از تولیدات و محصولات فکری و معرفتی و گزارش ها و طرح های فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، با سه پیوست رسانه ای، بین المللی و تمدنی همراه شود، قطعاً می تواند جای خود را هم در مناسبات کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم در مناسبات منطقه ای و هم در مناسبات بین المللی پیدا کند. مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رویکرد مسأله محوری می تواند سهم خود را در یک نگاه آینده نگرانه به خوبی ایفا کند. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی با این محصولات خوبی که ارائه کرده و شکل گیری قطب های متعدد و میزهای تخصصی و با بهره مندی از نخبگان حوزوی و علمی کشور، و با عنایت پروردگار و الطاف حضرت بقیه الله الاعظم(عج) سهم شایانی را در تمدن نوین اسلامی ایفا کند.
jsjتأسیس قطب ها و تغییر راهبرد به مسأله محوری امری لازم و ضروری برای دفتر تبلیغات اسلامی بود1398/4/18 سهشنبه