Select Page

کرسی ترویجی درآمدی بر الگوهای پیامدسنجی و ضرورت بکارگیری آنها در مدیریت فرهنگی در گام دوم برگزار میشود

دبیرخانه شورای راهبری قطب های فکری و فرهنگی در راستای افزایش غنای علمی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب، کرسی ترویجی درآمدی بر الگوهای پیامدسنجی و ضرروت بکارگیری آنها در مدیریت فرهنگی در گام دوم انقلاب را برگزار میکند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، دبیرخانه شورای راهبری قطب های فکری و فرهنگی در محور دوم همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم و در راستای افزایش غنای علمی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب، کرسی ترویجی "درآمدی بر الگوهای پیامدسنجی و ضرورت بکارگیری آنها در مدیریت فرهنگی در گام دوم" را برگزار می کند.

این کرسی ترویجی با ارائه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمیان، دبیر شورای راهبری و مدیر گروه مدیریت راهبردی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و همچنین سیدمجتبی امامی، معاون پژوهی دانشگاه امام صادق (ع) و دکتر محمدعلی غمامی، عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در تاریخ پنج شنبه 23/08/98 ساعت 14 الی 16 در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار می شود.

گفتنی است این نشست در قالب چهار موضوع؛ پیش نیازهای تحقق بیانیه گام دوم، راهبردها و راهکارهای بیانیه گام دوم انقلاب، الزامات بیانیه گام دوم و پیامدهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارائه می شود.

لازم به ذکر است، همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی با هدف تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و گفتمان سازی برای مهمترین مأموریت های نسل جوان به ویژه در نهادهای علمی کشور به منظور تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما