Select Page

نسخه وب سامانه تخصیص عملیاتی ساتع در دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی و مستقر شد

مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و ارزیابی گفت: یکی از مزیت های مهم سامانه ساتع نسبت به نسخه ویندوزی، افزایش سرعت و تسهیل و ساماندهی عملیات درخواست، تایید و تخصیص بودجه بر مبنای خروجی‌ها است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حمیدرضا نجم آبادی، رئیس اداره برنامه ریزی و بودجه در جلسه این اداره که با حضور کارشناسان و رؤسای طرح و برنامه صفوف و مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و ارزیابی برگزار شد، گفت: هدف از این جلسه، آموزش سامانه جدید وب ساتع "سامانه تخصیص عملیاتی" به صفوف دفتر است.

در ادامه حسین پرکان، مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و ارزیابی با بیان تاریخچه مختصری از استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی و سامانه تخصیص عملیاتی، عنوان کرد: از سال 1390 فرآیند پیاده سازی نظام بودجه ریزی عملیاتی در دفتر تبلیغات اسلامی شروع شد که  بعد از استقرار گام اول، یعنی محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات، در سال 1392 نوبت به راه اندازی یک سامانه تخصیص عملیاتی بود که با توجه به عدم وجود سامانه مذکور در کشور، اداره کل برنامه‌و بودجه و ارزیابی به این نتیجه رسید تا نسبت به تولید این سامانه اقدام نماید .

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی همکاران اداره برنامه و بودجه، این سامانه بعد از 6 شکست در سال 1395 به صورت اپلیکیشن ویندوزی ایجاد و در اختیار مراکز قرار گرفته و زیر بار رفت. 

مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و ارزیابی با بیان اینکه بعد از طی سه سال از فعالیت سامانه مذکور، نیاز به بروزرسانی سامانه ساتع امری اجتناب ناپذیر بود، تشریح کرد: این امر با همکاری  اداره توسعه سیستم های سازمانی دفتر انجام شده و سامانه از حالت ویندوز در بستر وب برنامه نویسی شد و در سال 1398 در اختیار مراکز قرار گرفت.

پرکان با اشاره به اینکه این سامانه دارای مزایای فراوانی نسبت به نسخه ویندوزی خود می باشد، خاطرنشان کرد: افزایش سرعت در تجزیه و تحلیل و انجام عملیات و صرفه جویی در زمان، آنلاین بودن و در دسترسی بودن سامانه در بستر شبکه دفتر، تسهیل و ساماندهی عملیات درخواست، تایید و تخصیص بودجه بر مبنای خروجی‌ها برخی ازین موارد است.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما