Select Page

دفتر تبلیغات دارای شبکه مویرگی تبلیغ در جامعه ایران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شبکه مویرگی و سلولی تبلیغ که دفتر تبلیغات اسلامی از ابتدای انقلاب داشته، در میان توده مردم به تبیین احکام دین و قرآن می پردازد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور با حضور در نخستین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: الحمدالله این دفتر از اول انقلاب تا به امروز گام های بسیار بزرگی در عرصه های قرآنی برداشته و موفقیت های عظیمی حاصل کرده است.

وی با بیان این که مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، هم مصرف کننده آموزه های دین و هم مبلغ و مروج آن است، گفت: این نهاد بزرگ حوزوی الحمدالله در پرورش محققین و فرهیختگان علمی در زمینه های مختلف فقه، اصول و قرآن بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم در درون خود محقق پروری داشته و هم میدانی را برای پرورش محققین دیگر فراهم کرده است، تصریح کرد: محققان و پژوهشگران مرتبط با دفتر تبلیغات اسلامی، پژوهش ها و تحقیقات عمیقی در زمینه های مختلف داشته اند که یک مورد برجسته آن، همین فعالیت های قرآنی است.

وی افزود: فعالیت های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بسیار گسترده است که دائره المعارف قرآن، دانشنامه های قرآنی و فرهنگ نامه های قرآنی نمونه هایی از آن هستند؛ اصولاً دفتر تبلیغات اسلامی بر روی موضوعات دست می گذارد که نیاز روز جامعه است و از سوی دیگر، به ترویج آن در جامعه اقدام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور اظهار داشت: برخی مراکز علمی کشور هستند که فقط کار تحقیقاتی و علمی می کنند اما مروج دستاوردهای خود نیستند، اما دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، علاوه بر این که کار تحقیقاتی و علمی دارد، خودشان در غالب های مختلف نشر مکتوب و مجازی مروج دستاوردهای علمی شان هستند و از سوی دیگر با توجه به شبکه مویرگی و سلولی تبلیغ که این نهاد حوزوی از ابتدای انقلاب داشته، در میان توده مردم به تبیین احکام دین و قرآن می پردازد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نقش بسیار خوبی ایفا کرد و مرکز عظیم ترین اعزام ها به جبهه، همین دفتر تبلیغات اسلامی بود.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما