Select Page

دیدار اخیر طلاب حوزه علمیه با مقام معظم رهبری، پژواک واقعیت حوزه بود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دیدار امسال طلاب حوزه علمیه با مقام معظم رهبری برخلاف سالهای گذشته فقط در سطح طلاب نخبگانی نبود و رهبر معظم انقلاب در مجموع از این دیدار راضی بودند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر تجمیع و هم افزایی ظرفیت امور بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (ع)، گفت: این هم افزایی منجر به رشد و ارتقاء دفتر تبلیغات اسلامی در امور بین الملل می شود، که باید با حفظ هویت های دو مجموعه ترسیم شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر طلاب حوزه علمیه سراسر کشور با مقام معظم رهبری، افزود: دیدار امسال برخلاف سالهای گذشته فقط در سطح طلاب نخبگانی نبود، بلکه پژواک واقعیت حوزه بود و طلاب در تمامی سطوح سخنرانی کردند و رهبر معظم انقلاب در مجموع از این دیدار راضی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در ادامه با اشاره به طرح گفتمان، که با مدیریت دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیش از 5 سال است که برگزار می شود، افزود: قرار بر این است که یک اساسنامه تدوین کنیم و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی شود و در این اساسنامه طرح گفتمان در سطح ملی دیده شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اسپانسر مالی این طرح، بنیاد ملی نخبگان می شود و یک شورای سیاست گذاری و علمی خواهد داشت، که رئیس شورای تحول، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد ملی نخبگان، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها، عضو شورای سیاست گذاری طرح گفتمان می شوند و محل اجرا همچنان دانشگاه باقرالعلوم در دفتر تبلیغات اسلامی است.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به جلسه اخیر دبیر شورای عالی فضای مجازی با مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر گردید، اپلیکیشنی که در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی طراحی کردیم؛ بعنوان یک فعالیت ملی، مصوب شورای عالی فضای مجازی شود و بخش جدی از هزینه ها را وزارت ارتباطات یا شورای عالی فضای مجازی متقبل شود، ولی اجرا و هدایت با دفتر تبلیغات اسلامی خواهد بود.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما