Select Page

جلسه هماهنگی برگزاری همایش بررسی اندیشه های ضیاءالدین سردار متفکر پاکستانی مقیم انگلستان

همایش ضیاءالدین سردار به همت میز اسلامی سازی علوم انسانی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی در دو روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران و چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه۹۸ در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، ضیاءالدین سردار اصالتا متولد پاکستان و یک متفکر مسلمان است که در حوزه اسلامی و بخصوص اسلام جدید و وضعیت مسلمانان در جهان به نظریه پردازی پرداخته است و جزو طیف اجمالیون هست و نوعی نگرش پست مدرن به جهان اسلام دارند و یکی از شخصیت های شاخص جریان اجمالیون است.


در این جلسه هماهنگی های اجرایی این همایش از جمله پوشش خبری؛ اطلاع رسانی، نشست خبری، پذیرایی، نحوه برگزاری و مسائلی از این دست  بررسی شد و تصمیماتی اتخاذ شد تا این همایش در تاریخ های مورد نظر بخوبی برگزار شود؛ در جلسات گذشته نیز هماهنگی های محتوایی و سخنرانان این همایش انجام گرفته است.


دبیر علمی این همایش؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا،عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی و دبیر اجرای همایش سید هادی ساجدی؛ کارشناس قطب های فکری و فرهنگی می باشند.


لازم بذکر است که این همایش به همت میز اسلامی سازی علوم انسانی در قطب بنیادهای نظری و نظام مقن علوم اسلامی و انسانی در دو روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه  در دانشگاه تهران و چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه۹۸ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار خواهد شد.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما