تهیه بلیط رفت و برگشت دانشجویان تمامی ورودی های گفتمان

1. طبق برنامه از فردا پنجشنبه 22 تیرماه، تماس ها جهت هماهنگی و تهیه بلیط رفت و برگش به شهر مقدس قم آغاز می شود.

2.
با توجه به زمان افتتاحیه، برنامه زمانی قطارها و اتوبوس های مناسب به لحاظ ساعت حرکت از مبدا و ساعت رسیدن به مقصد، به صورت رفت و برگشت شناسایی شده است.

3.
طی تماس با دانشجویان هماهنگی لازم در خصوص زمان رفت و برگشت انجام می شود.

4.
در صورت عدم استفاده از سرویس ارائه شده از سوی دبیرخانه، دانشجویان می بایست به مدیریت خود اقدام به تهیه بلیط کرده و در محل افتتاحیه حاضر شود. که در این صورت تنها هزینه رفت بین شهری به میزان قیمت بلیط ( حداکثر معادل هزینه اتوبوس VIP ) به ازای ارائه بلیط داده می شود و پس از حضور در افتتاحیه بلیط برگشت دانشجو توسط دبیرخانه تهیه خواهد شد. بدیهی است که با توجه به زمان کم جهت تهیه بلیط مناسب (مخصوصا بلیط قطار برخی استان ها که نیاز به رزرو از چندین هفته قبل می باشد)، هرگونه مشکل در خصوص خرید بلیط برگشت به عهده دانشجویان می باشد.

5.
دانشجویانی که از سرویس ایاب و ذهاب دبیرخانه استفاده می کنند بلافاصله پس از رسیدن به شهر قم توسط وسایل نقلیه تعبیه شده توسط دبیرخانه به محل اسکان و مراسم افتتاحیه انتقال داده خواهند شد. و سعی بر آن خواهد بود همه دانشجویان یک شهر در یک واگن قطار یا اتوبوس جایابی شوند.

6.
دانشجویانی که خواهان استفاده از سرویس دبیرخانه گفتمان می باشند می بایست درصدی از بلیط رفت خود را به شماره حسابی که ارائه خواهد شد واریز کنند تا بلیط رفت و برگشت آنها تهیه شود؛ که این مبلغ با حضور در محل افتتاحیه و انجام پذیرش به شماره کارت شما عودت خواهد شد.

7.
دانشجویانی که بلیط برای آنها تهیه میشود تا 3مرداد فرصت دارند در صورت انصراف به جناب آقای علی محمدی اطلاع داده تا آن درصد مبلغ واریزی از سوی دانشجویان برگشت داده شود. بدیهی است که بعد از این تاریخ مبلغ واریزی دانشجو پس از کسر جریمه بلیط عودت خواهد شد

8.
با توجه به راحتی و امنیت بیشتر سرویس ایاب و ذهاب از سوی دبیرخانه، اکیدا توصیه می گردد که دانشجویان از این روش استفاده کنند.

دبیر خانه گفتمان نخبگان علوم انسانی
 
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما