Select Page

تأسیس قطب ها و تغییر راهبرد به مسأله محوری امری لازم و ضروری برای دفتر تبلیغات اسلامی بود

عضو شورای میز تعمیق باورهای دینی گفت: میزکارهای تخصصی می توانند نیازهای جدی جامعه را حمایت و اولویت بندی کنند و مبلغین و جریان کلی تبلیغ دین را در جامعه جهت بدهند و موثر واقع شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفت و گو با خبرنگار قطب های فکری و فرهنگی در خصوص تغییر رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی از کارکرد گرایی به مسأله محوری، گفت: به طور کلی و جامع با جزئیات قطب های فکری و فرهنگی آشنا نیستم، ولی همین مقداری که در جلسات میز تعمیق باورهای دینی مشارکت کردم، فعالیت قطب ها کار بسیار ارزشمندی است و از دفتر تبلیغات انتظار می رفت که چنین گامی جهت تاسیس قطب ها و تغییر راهبرد دفتر بردارد.

این استاد حوزه و عضو هیأت علمی مرکز تخصصی تبلیغ عنوان کرد: ممکن است دفتر تبلیغات مسئولیت اعزام مبلغ و فعالیت های از این دست داشته باشد که بیشتر اجرایی نشان می دهد ولی طبیعتا پژوهش های بسیار عمیق و سنگین و مطالعات راهبردی دقیقی باید از فعالیت های تبلیغ پشتیبانی کند و میزکارهای تخصصی می توانند از این نیازها پشتیبانی کنند.

وی تاسیس قطب های فکری و فرهنگی را یکی از قدم های شایسته دفتر تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: نحوه عملیاتی شدن طرح ها در قطب ها و میزها بسیار مهم است.

عضو شورای میز تعمیق باورهای دینی در قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با جریان ها و فرق انحرافی تاکید کرد: اینکه چه فعالیت های پژوهشی می خواهد ذیل طرح های قطبی انجام شود و یا آموزش های گسترده ای برای مبلغان می خواهد صورت بگیرد و چقدر این طرح ها تاثیر بر جامعه دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه میزکارهای تخصصی اگر به نیازهای جدی جامعه بپردازند و این نیازها را حمایت و اولویت بندی کنند، خاطرنشان کرد: قطب های فکری و فرهنگی می توانند مبلغین و جریان کلی تبلیغ دین را در جامعه جهت بدهند و موثر واقع شوند.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما