Select Page

تعامل دفتر تبلیغات اسلامی با اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: در راستای ضرورت هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با قوه قضائیه استان سیستان و بلوچستان به جهت اقتضائات منطقه، تعاملاتی در این خصوص شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در جلسه مشترک این کمیته که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی، معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، و رئیس و معاونین شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت:  این جلسه در راستای ضرورت هم افزایی دفتر جنوب شرق با توجه به اقتضائات منطقه با قوه قضائیه استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسه به موضوعاتی از قبیل اعلام آمادگی معاونت فرهنگی اداره کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند که مناطق آسیب دیده جنوب شرق را معرفی کنند و دفتر تبلیغات اسلامی هم اعلام آمادگی به جهت اعزام مبلغین متخصص نسبت به آسیب های ذکر شده به مناطقی که اداره کل دادگستری مشخص می کند.

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با بیان اینکه در خصوص ضرورت برگزاری دوره ها و کارگاه هایی برای آسیب های ذکر شده در این جلسه موضوعاتی مطرح شد، ادامه داد: در بحث خانواده و هم افزایی و همکاری هایی که دفتر تبلیغات اسلامی با معاونت فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان می تواند داشته باشد، بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بحث مشکلات قضایی مردم و اینکه مردم مراجعه زیادی جهت حل اختلافات به دادگستری استان سیستان و بلوچستان می کنند و انتظار بهترین رسیدگی را دارند، گفت: نوع تعامل قوه قضائیه و دفتر تبلیغات اسلامی که چه ارتباطی داشته باشند تا بیشترین نتیجه و اثربخشی حاصل شود، می تواند در جواب انتظارات مردم از این قوه تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فجری خاطرنشان کرد: موضوعات دیگری درمورد مباحث فرهنگی و خانواده در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید جلسات ماهانه شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی با اداره کل دادگستری سیستان و بلوچستان و اداره کل دادگستری ایران شرق برگزار شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما