Select Page

حضور دبیر میز سبک زندگی اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی صنایع خلاق

حجت الاسلام والمسلمین فجری در برنامه زنده تلویزیونی صنایع خلاق گفت: دلیل ناکارآمدی جشنواره ها، وجود مشکلات سیستمی و ختم شدن جشنواره ها بجای تبلیغ، ترویج و کاربلند مدت، به اهدای جوایز است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، دبیر میز سبک زندگی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در برنامه تلویزیونی صنایع خلاق که بصورت زنده از شبکه ایران کالا بخش می شود به موضوع کتاب و موضوعات مهمی از جمله ضرورت وجود نمایشگاه ها و جشنواره ها پرداخته شد.

وی یکی از اشکالاتی که در جشنواره ها وجود دارد را دلیل ناکارآمدی و وجود اشکال سیستمی در این جشنواره ها برشمرد و افزود: جشنواره ها بجای اینکه ابتدای آغاز یک برنامه بلند مدت باشد، همیشه انتهای کارها هستند و جشنواره ها بیشتر به آئین اختتامیه معرف هستند.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه، جشنواره ای که کتاب ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و رتبه بندی می کند، شروعی برای ترویج و تبلیغات رسانه ای و برنامه های بلند مدت است، تصریح کرد: ولی متاسفانه جشنواره های داخل کشور، فقط به اهدای جوایز ختم می شوند.

وی افزود: امیدواریم در جشنواره "کتاب سال سبک زندگی اسلامی"، این شیوه را تغییر دهیم و بتوانیم اهداف بلند مدتی را قرار دهیم و برای آثاری که مورد تقدیر قرار می گیرند، برنامه ریزی داشته باشیم و به جامعه نخبگانی کشور معرفی و عرضه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فجری از دیگر موضوعات این برنامه را، بحث گزینش گری کتاب خواند و افزود: در ادامه این برنامه در مورد شاخصه اصلی گزینش گری کتاب خوب، اینکه چی چیزی می تواند مفید باشد و افراد چطور می توانند یک کتاب خوب برای خود و اعضای خانواده تهیه کنند، بحث و گفت و گو شد.

لازم به ذکر است که برنامه زنده تلویزیونی صنایع خلاق با محوریت بررسی چالش های مربوط به صنایع فرهنگی با سفارش و تحت نظر دفتر تبلیغات اسلامی و به صورت گفتگو محور در ۲۴ قسمت از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸:۱۵ الی ۱۹ روزهای فرد از شبکه ایران کالا پخش می شود .

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما