Select Page

ضرورت طرح مباحث علوم انسانی برای طلاب و مبلغین

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی گفت: جلسه مشترک معاونت تبلیغی و فرهنگی با میز علوم انسانی با هدف بیان ظرفیت های معاونت فرهنگی تبلیغی و ایجاد فعالیت های مشترک در جهت حل مسأله میز علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احمد اولیایی، دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی در جلسه مشترک معاونت فرهنگی و تبلیغی با میز اسلامی سازی علوم انسانی گفت: این جلسه که با هدف بیان ظرفیت های معاونت فرهنگی تبلیغی و ایجاد فعالیت های مشترک در جهت حل مسأله میز علوم انسانی برگزار شد.

در ادامه جلسه مشترک معاونت فرهنگی و تبلیغی با میز اسلامی سازی علوم انسانی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی در آمادگی این معاونت جهت فعالیت در زمینه علوم انسانی را اعلام کرده و از ضرورت طرح این مباحث برای طلاب گفتند.

سپس حجت الاسلام مریجی، رئیس میز اسلامی سازی علوم انسانی نیز ضمن تأیید ضرورت طرح مباحث علوم انسانی برای طلاب و مبلغین، آمادگی مرکز آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام را برای برگزاری دوره های علوم انسانی اعلام کردند.

در ادامه جلسه اباذر جعفری، رئیس اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین و حجت الاسلام والمسلمین سیدحامد شریعتمداری، رئیس اداره برنامه ریزی معاونت فرهنگی تبلیغی و حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان این معاونت به بیان ظرفیت ها و ارائه پیشنهادهایی در این موضوع پرداختند.

در نهایت برگزاری همایش های یک روزه برای جامعه مدرسین، برگزاری دورهای علوم انسانی برای مبلغین نخبه و برگزاری گفتمان علوم انسانی برای طلاب، تولید محتوای علوم انسانی جهت بارگذاری در فضای مجازی از جمله پیشنهاد هایی بود که می تواند به طور مشترک توسط معاونت فرهنگی و تبلیغی و میز اسلامی سازی علوم انسانی اجرا شود.

بيشتر

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما